Monday, March 25, 2013

Conclusion: Picture whore.


 
Conclusion:
I was pretty much a picture whore this weekend.
 
I really don't have the brain capacity to sit and explain every picture but I thought I would leave you with two of my favorites from the weekend!
 
My Dad and P.
Seriously.
Pretty much melts my heart.
I don't have many words just a smile planted firmly on my face.
This is definitely getting printed and going in a frame!
 
And this made my year.
Period.
 
 
This weekend was pretty low key for us.
I got to see my Brother which eased my heart so much!
Thanks again for all of the kind words and prayers you will NEVER know how much it means to me!!!
 
Right now I wish I was sprawled out on my couch vegging.
I am just NOT feeling work today.
AND WHAT THE FUCK IS UP WITH ALL THIS SNOW?
I am beyond over it.
I feel like I am going through a bad break up or something.
Winter it's time for you to move the hell on.
Kthanksbye.
 
And in other news the spandex pants I had on during my race two weeks ago had a whole in the ass of them the ENTIRE time I was running.
AND YOU THOUGHT YOUR LIFE WAS BAD????

BOOM.

15 comments:

  1. OMG!!! The hole in the ass!! HAHAHA!! I'm sorry, but that seriously cracks me up! Only you, Marcy, only you. :)

    ReplyDelete
  2. The hole made me laugh...a lot!! The picture of little miss and your dad is beautiful!! glad the visit with your brother went good!! I also love love loved the give a fuck e-card!!!

    ReplyDelete
  3. I loved all your Instagramming this weekend!

    ReplyDelete
  4. OK - you crack me up on IG. because i know i can always go on and there will be a trillion pictures that make me LOL that you've posted.

    ReplyDelete
  5. Ha ha poor girl. I'm so sorry to laugh at your misfortune but that shit is funny. Live the picture of your mini and your dad. So awesome!

    ReplyDelete
  6. Ooooh i want those polka dot pj pants!!!
    www.jaxandmarbles.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Love the picture whore stuff and omg...I am sorry but I busted out laughing thinking of you running with a hole in your ass of your pants..your husby didn't tell you?

    ReplyDelete
  8. Love the pics!! Glad you go to see your brother. Not sure what is going on there but prayers sent for him and your family!

    www.carrotcakeandjeans.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. It's easier to stalk you when you blow up your IG. hahaha but seriously. Looks like you had a great weekend and I'm so happy you were able to see your bro.

    ReplyDelete
  10. Noooooo they didn't! It is funny now though right!?! LOL!!

    ReplyDelete
  11. soooo was the hole in the ass very noticeable?! :)

    ReplyDelete
  12. I love you. You make me laugh so much.
    This weekend on IG I even commented to my husband that you take more pictures than me. He didn't believe me until I showed him your profile. xoxo

    ReplyDelete
  13. Oh man my side hurts from laughing at this one!!!
    I have totally gone to the gym with a rip in the ass of my pants and then, come home, take them off, and literally say, 'fuck'. because we all know everyone was starting at my pink leopard panties while I thought I was kicking ass on the stair climber!

    ReplyDelete